Τη στρατηγική που θα εφαρμόσει το υπουργείο Τουρισμού για τη διαχείριση της εικόνας και της ταυτότητας του ελληνικού προορισμού, φέτος, παρουσίασε, χθες ο γ.γ. του ΕOT Π. Λειβαδάς, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης. Το μήνυμα που κυριαρχεί στην τουριστική προβολή είναι το «Greece: Αll Time Classic». Στην εκδήλωση προβλήθηκαν δύο σποτ, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Aegean Airlines και θα προβάλλονται στις πτήσεις της εταιρείας. Ο γ.γ. παρουσίασε ένα εγχειρίδιο διαχείρισης της επικοινωνιακής ταυτότητα της Ελλάδας που καλούνται να χρησιμοποιούν δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς της χώρας με εξωστρεφή δραστηριότητα. Στη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΕΟΤ εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην κυβερνητική απόφαση για τη συρρίκνωση του ΕΟΤ με τη μεταφορά αρμοδιοτήτων του στο υπουργείο Τουρισμού πλην της διαφήμισης και προβολής και των υπηρεσιών εξωτερικού του οργανισμού. Ο γ.γ. προγραμματίζει έως τον Ιούνιο να ολοκληρώσει τον προγραμματισμό για την παρουσία της Ελλάδας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του α΄ εξαμήνου του 2014. Επίσης, ανέφερε ότι θα αρχίσει συζητήσεις με τη διοίκηση της Helexpo προκειμένου να εξεταστεί η δυνατότητα συμμετοχής της σε διεθνείς εκθέσεις όπου δεν έχει πλέον παρουσία ο ΕΟΤ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου